Często zadawane pytania

Mam nową kartę MultiSport, czy muszę zakładać nowe konto?

Nie, nie zakładaj nowego konta. Jeżeli Twoja poprzednia karta wygasła i masz nowy numer karty (np. po zmianie pracodawcy) wystarczy, że zaktualizujesz numer. Możesz to zrobić na dwa sposoby:
Poprzez aplikację MultiSport: kliknij w wizerunek karty, przy której wyświetla się status “nieaktywna” i dodaj nową, aktualną kartę MultiSport.
Poprzez stronę
www.kartamultisport.pl: zaloguj się na dotychczasowe konto, a następnie wejdź w swoim profilu w zakładkę “Produkty” i przy nieaktywnym produkcie kliknij opcję: “Wpisz nowy numer produktu”.

Chcę aktywować konto na stronie: kartamultisport.pl; multilife.com.pl lub w aplikacji mobilnej MultiSport, ale nie otrzymałem/am maila z linkiem aktywacyjnym.
Posiadam tylko kartę MultiSport, czy mogę korzystać z serwisu www.multilife.com.pl?
Dlaczego nie mam pełnego dostępu do usług w serwisie, mimo że założyłem/am konto?
Czy w aplikacji MultiSport mogę korzystać z programu MultiLife?
Czy po zalogowaniu się na www.kartamultisport.pl lub www.multilife.com.pl, mogę zarządzać swoim produktem?
Co w przypadku, gdy posiadam już konto założone dla produktu kupionego przez poprzedniego pracodawcę?
Dlaczego muszę podawać wiek przy rejestracji konta?
Dlaczego podczas rejestracji, przy podawaniu numeru karty MultiSport, ponownie muszę podać swoje dane, mimo że wpisałem/am je już wcześniej?